Näin ensimmäisenä kirjoituksena tämän tulisi varmaan olla joku luonnollinen selitys kaikelle tälle paskalle mitä tämä blogi tulee sisältämään? Sitä tämä kai sitten tulee olemaan, tosin teidän käsityksenne luonnollisuudesta ei välttämättä kohtaa minun käsitystäni siitä.

Niin siis. Tämä tulee olemaan minun (lisää kohteesta myöhemmin) ihkaoma blogini. On tässä ollut jo pitemmän aikaa ollut tarkotus tehdä tämmöinen. Tätä ei kuitenkaan kukaan tule lukemaan eikä mun henkilöllisyys todennäköisesti ole kovin vaarassa paljastua joten voin valittaa täällä kaikesta ilman että kukaan tuttu tulis pätemään siitä kuinka attention whore olen ja afrikan lapset näkee nälkää eikä mulla ole siis oikeutta mihinkään. Jjep. Mutta avautumisien lisäksi tää saa tästä päivästä lähtien toimia mun päiväkirjana. Ekana mitä mulla on koskaan ollut. Jutut liikkuu tod. täk. mun päivittäisten intternettiseikkailujen ja astetta japsimpien juttujen ympärillä. Ihan ymmärrettävää siis jos kukaan tänne eksynyt ei koskaan pääse tähän lauseeseen saakka. Juu.

Ja sitten päästään meikään. Olen siis arvon herra kirjoittaja, virallisimmassa piireissä tosin neiti, mutta suosin mielummin miehekkäämpää ilmaisua itsestäni koska neidit on ihan helvetinmoisia turhia lehmiä enkä halua olla niiden kanssa missään tekemisissä. Varsinkaan tittelin kannalta.

Tarkemmin sanottuna olen siis 14-vuotias teinityttö. Sosiaalinen elämä on miltei kuollut näin oikeassa elämässä, hoidan sitä vähää määrää siitä mielummin netissä. En käy ulkona muulloin kuin a) perhe-elämä vaatii tai b) oppivelvollisuus velvoittaa. Sisällä istun omassa huoneessa koneen ääressä miltei 24/7, valvon öisin ja yritän selvitä univajaana päivisin. Koneaktiviteetteihin kuuluu pelitys (Touhou, Stepmania, Ragnarok Online ja visual novellit, vaikkei ne nyt niin kamalan pelejä olekaan), keskustelufoorumien ja kuvalautojen törkeä spämmäily sekä asioiden katselu ja kuuntelu.

Animea ja mangaa tulee sitten harrasteltua ihan liian kanssa. Viime tarkistuksen mukaan mangaan on mennyt sellaiset 600-700 euroa ja siitä tarkistuksesta on aikaa aika reilusti. Animeen kuitenkin tuhlaan enemmän aikaani...;

Katsotut sarjat  163 kappaletta (57 päivää 8 tuntia ja 37 minuuttia)
Katsotut elokuvat  38 kappaletta (3 päivää 1 tunti ja 59 minuuttia)
Keskeneräiset sarjat  95 kappaletta (22 päivää 8 tuntia ja 12 minuuttia)
Yhteensä          
82 päivää 18 tuntia ja 48 minuuttia


Tämän kaiken lisäksi olen käsittämättömän eeppinen feilaus koko kokonaisuudessani. En sieltä kauneimmasta päästä, pukeutumistyyli on unisex-tasoa ja jutut paskimmasta päästä mitä voitte vain kuvitella. Äiti ei suosittele.